30 jan. 2021

Spartips för Snåljåpar #2...


I år ersatte jag ej min ordinarie almanacka utan valde istället under Januari att skriva ut en månadsöversikt gratis från nätet. Almanacka är ju i regel ett relativt dyrt inköp och jag tycker faktiskt att det har fungerat bra med mitt pappersark och kommer att fortsätta med det.

Ett annat alternativ är i digital form som finns i t ex Iphone. Personligen föredrar jag dock fortfarande att ha det på papper. 

På sidan Blankettbanken här finns olika alternativ att skriva ut gratis.

Mer om resan mot ett sparsammare liv i inlägget här.

//Tina 


2 kommentarer:

  1. Meh... så himla smart! Det har jag aldrig tänkt på! Jag har provat att ha almanackan i mobilen men det passar inte riktigt mig. Jag vill gärna ha en i papper! Kram Eva Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen svårt att vänja sig vid en digital almanacka. Tror aldrig jag kommer komma dit:) Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kram

      Radera