8 aug. 2019

En resa som snart är till ända...

I väntan på inlämning till auktion i slutet på månaden och en körning till tippen har vi just nu två rum i huset med uppenbar h o a r d e r varning. Så här blir det när jag rensar. Varje gång. Jag har varit igenom den här cykeln så många gånger nu men undrar fortfarande varför det måste bli så stökigt. Varför kan jag inte rensa med stil liksom? 

Komma hem

Vaknade dessutom i måndags och kände mig peppad på att komma igång med träningen igen, men insåg ganska snabbt att crosstrainern först behövde grävas fram bland all bråte i källaren för att över huvud taget kunna tas i bruk igen. Jag skulle som ni vet organiserat om i källaren för flera månader sedan och har nämnt det flera gånger men av någon anledning skjuter jag det hela tiden på framtiden.  

Jag tror allt jag börjar bli lite skraj här nu för att projekten ska ta slut och att den här resan snart ska vara till ända. En del av mig vill inget annat än nå mål, en annan del av mig har jag märkt gör allt för att försöka dra ut på och bromsa förloppet. 

//Tina

1 kommentar:

  1. Hej fina Tina,
    Vet du att jag känner mig helt klar enligt KM-metoden hemma nu. Har gått igenom varendaste pryl och nu är jag liksom klar. Det känns så skönt och jag har iom det ett lugn.
    För mig funkar det inte att träna hemma utan går på gymmet, bokar mig på pass så vet jag att jag vill gå dit. Nu har jag liksom kommit dit hän att jag MÅSTE träna, annars mårr jag inge bra. Den ger mig så mycket kraft, styrka och energi.
    Så kanske är det bättre att sälja maskinen du har hemma och gå iväg istället?
    Ta hand om dig och ha en riktigt fin helg!
    Varma kramar Anna

    SvaraRadera