3 apr. 2019

Hej kom & hjälp från vindsgarderoben...

Jo då så att...det är precis så här det ser ut i vindsgarderoben för tillfället. Totalt k a o s efter besök av ovälkommen gäst i inlägget här. För den som föredrar den korta versionen på det kan jag berätta att jag helt enkelt i panik tvingades trycka in allt som fanns i vårt källarförråd in i vindsgarderoben två våningar upp. Tack och lov är detta det enda utrymme i vårt hus som ser ut så här...

Komma hem

Eftersom vi inte heller framöver kommer att ha samma möjlighet som tidigare att förvara saker i källaren(mer än någon solid möbel av trä eller stål) står jag också nu inför det faktum att vi inte har plats för allt. Rensa hade jag tänkt göra ändå, men tidigare märktes det inte av på samma sätt, nu gör det dock det där bakom sovrumsväggen och istället för att rensa bort stegvis under året kommer det mesta nu ske i ett och samma svep.

Så fort det finns tid ska jag in där och röja och rensa bort och göra rent hus igen. Alltid pepp på sådant här, men också mer eller mindre ångestfylld över att redan nu behöva skiljas från en del. 


//Tina   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar