27 mars 2019

Köket står i min väg...

Jag är inte klar i köket ä n n u. Två skåp och socklarna är kvar plus kylskåpet som ska dras fram och dammsugas bakom. Jag har haft så himla svårt att avsluta och göra klart

Det hela känns oändligt segt här nu och står dessutom i vägen för att allt annat jag vill ta itu med här hemma, vilket gör det hela bara ännu mer konstigt. Jag riktigt längtar efter att t ex få röja upp i vindsgarderoben som tynger och stressar mig. Jag behöver även sätta mig ned med deklarationen för den hänger också som ett stort svart moln över mig. Hur svårt kan det egentligen vara? Ibland blir jag tokig på mig själv och min förmåga att prokrastinera. 

Komma hem

Lite så är läget här just nu, men snart är jag tillbaka igen med ett inlägg om månadens inköp. Det har blivit en del inköp under Mars som först såg ut att bli en köpfri månad. Konstigt hur snabbt allt kan vända när man plötsligt befinner sig mitt i smeten på IKEA, har en armatur som osar bränt, en slutkörd grill och ett ha- begär efter en specifik sak som inte längre gick att tygla. Gaah!

//Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar