5 apr. 2019

Bästa Chi- höjaren...

En enkel och effektiv energihöjare i hemmet är en vas med färska blomster. Jag har inte köpt hem färska blommor på väldigt, väldigt länge och blev faktiskt förvånad över vilken otrolig chihöjare de är. Det står nu en bukett med rosa tulpaner i köket och en bukett med vita liljor i vardagsrummet och som jag njuter av dem när jag stiger upp på morgonen. 

Komma hem

I sommar hoppas jag kunna plocka in av hortensiorna i lila och vitt som vi planterade under förra sommaren. Härom dagen var jag ute och kikade och alla plantor har fått nya skott så de verkar ha klarat sig. Nu ska jag bara hålla liv i dem över sommarmånaderna också. De står i västerläge vilket inte är optimalt då de vill har mycket fukt. 

Att få pyssla om dem tillsammans med en och annan tomatplanta på altanen ger dock samtidigt bara ro i själen. 

//Tina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar