11 maj 2018

KonMari- CD, DVD, Hudvård, Smink...

Äntligen blir det check på CD, DVD, Hudvård och Make Up. Små enkla rensningar som väl tog max en kvart men som tagit mig flera veckor att genomföra. 

Men så tydligt det i alla fall blev att jag har legat i och rensat de senaste åren. CD hade vi inga alls kvar. DVD fortfarande ett gäng, men lyckades sortera bort ytterligare 12 st. Har nu endast kvar mina absoluta favoriter såsom t ex Something´s Gotta Give. Kan inte få nog av den filmen och inspireras om och om igen av den vackra inredningen och det underbara Hamptons.

Komma hem

Bland hudvård rensade jag bort fot- och handkrämer och bland make up gammal mascara och en del andra produkter som jag aldrig använder. Färgar ju både bryn och fransar på salong numera så knappt ens mascaran plockas fram längre. Mest blir det bara concealer. Skönt:)
                                                                               //Tina

4 kommentarer:

  1. Hej! Kämpar med att få mannen att minska ner på cds men inte så lätt....hoppas du mår bra.
    Sköt om dej.
    Kram Helene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan vara svårt, men med tiden brukar de(männen) ändå bli inspirerade och hänga på:)
      Kram!

      Radera
  2. I'll right away snatch your rss as I can't find your email subscription link or newsletter service.
    Do you've any? Please allow me recognise so that I may just subscribe.
    Thanks.

    SvaraRadera
    Svar
    1. You'll find an email subsciption in the right column above Categories.
      All the best, Tina

      Radera