2 mars 2020

Minimalism Game Del 3...

Det känns minst sagt trivialt att skriva om veckans rensande med tanke på det kaos som nu drabbar världen. Nedan följer en kort rapportering av vecka 3.

Under veckan som gått har jag fortsatt i arbetsrummet och i bokhyllan med fotografier. En sentimental del att tackla och stundvis lite jobbig. Jag har dock negativen kvar på de allra flesta av mina foton och när det kommer till papperskopior har jag nu valt att endast spara på mina absoluta favoriter. 

Komma hem

Under tredje veckan hittades följande att rensa bort;

  • Fotografier (65)
------------------------------
Totalt 65 st

Under följande vecka kommer jag att fortsätta rensa bland fotografierna. Det finns mer att gå igenom och reducera ner. Under kommande vecka är det 90 st saker som ska rensas bort.


Mer om 30- Day Minimalism Game i inlägget här.
Tidigare inlägg; Del 1, Del 2

//Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar