15 juli 2023

Ernst är tillbaka...

Jag vet inte om ni redan hört den goda nyheten men tänkte ändå jag ville tipsa här på bloggen om att Ernst snart är tillbaka i rutan igen. 

Jajamänsan, 26:e September drar 'Hemma med Ernst' igång på TV4 och jag har lagt en påminnelse i min digitala almanacka på Iphonen för det här vill man ju verkligen inte missa.

Komma hem

Han har onekligen varit saknad i TV- rutan vår kära Ernst och jag hoppas på mer inspiration till fler enkla DIY- projekt till hemmet.

Lampan av kopparrör ovan är ett sådant Ernst- projekt vi genomförde för några år sedan och som kommit att bli ett av mina absoluta favoritinslag i vårt hem. Praktisk är den också med möjlighet till både elektriskt och levande ljus. Den tror jag mig aldrig vilja rensa bort :).

//Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar