19 sep. 2017

I rensatagen...

Idag känner jag mig stärkt och med ny energi. Under gårdagen gjorde jag en kraftansträngning, rensade ut i linneförrådet bland alla kuddfodral, plädar och övriga textilier, skruvade ner ett par skoskåp som stått tomma en tid, rensade ut i förrådet, lämnade en kasse till klädåtervinning och så körde sambon ett lass till tippen efter jobbet. 

Surdegar som tagit energi och som nu är borta. 

Mina annonser på Tradera och mer är på gång.

Allt lossnade igen efter att jag under förra veckan lagt upp annonser på Tradera. Bortrensade saker som stod på vänt nere i förrådet blev till ett oöverstigligt hinder och en känsla av att sitta fast. Känt mig trött och orkeslös. 

När den uppgiften väl var gjord kom dock omedelbart ny energi att ta tag i andra saker.

//Tina

2 kommentarer:

  1. Hej fina Tina,
    Va härligt att höra att du har ny energi!
    Kan säga att resan kom i precis rätt läge för mig, som min kropp verkligen törstat efter värme och solenergi :)
    Nu måste jag börja ta tag i resten av rensandet hemma, men jag tycker att det är ursegt att få saker sålda tyvärr och det är verkligen inte saker som bara kan skänkas eller ges bort känner jag... Men jag tar nya tag nu :)
    Ta hand om dig!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att det känns frustrerande att inte bli av med sakerna:(
      Har du testat att lägga ut på Tradera? Jag tycker att det brukar gå bra där och det mesta blir till slut sålt.
      Många kramar & Tack för att du kikar in <3!

      Radera