10 mars 2017

Jeans & BH- tips...

Hej fina läsare!
Idag blir det ett lite annorlunda inlägg här på bloggen. Jag brukar ju inte precis uppmana till köp snarare rensa bort, men ibland behöver man ju ersätta och köpa nytt. Personligen brukar det vara två saker som jag verkligen bävar för att köpa och det är jeans och BH. Utbudet är oändligt och det känns som en djungel att ta sig igenom innan man liksom hittar rätt. 

Jeansen nedan blev jag själv tipsad om och jag kan berätta att de är de absolut skönaste byxor jag ägt. Lite högre midja som håller in, kommer i olika benlängd, två färger, är i superstretchigt material och sitter som en smäck. 


Vidare vill jag tipsa er om Diva T-shirt BH från Lindex som är helt underbar. Fyller sin funktion och med superkomfort. Vilken skillnad liksom, denna märker man inte ens av att man har på. Lite bredare axelband som inte skär in, finns i flera olika storlekar och kommer i olika färg och utföranden.



//Tina

1 kommentar:

  1. @Kreativaminimalisten28 mars 2017 10:09

    Samma känsla här! Jag hittade också samma BH-modell för ett tag sedan och blev sååå nöjd. Ett stort plus är också att det är ett mycket vettigt pris i jämförelse med andra modeller från dyrare affärer som jag har fått leta i innan....

    Kanske ska våga mig på att beställa ett par sådana jeans...?

    SvaraRadera