5 dec. 2016

Rensat lite vid sidan om...

De senaste veckorna har det rensats lite vid sidan om Rensautmaningen;
Ett andra varv i förrådet har lämnat plats för både crosstrainer och träningsbänk. Det har även funnits tid till att organisera och förbereda för genomgång och rensning av sambons verktyg, spik, skruv osv. 

Linnegarderoben har också den fått sig en granskning vilket var nödvändigt då den delen av garderoben togs bort nu när vi renoverar sovrummet. Även om det bara gått ett par veckor sedan vi tömde ut saknar jag redan vårt sovrum. Med god planering för vad som skall göras varje vecka hoppas jag dock att vi kan sköta undan det här projektet relativt snabbt.

Greengate

Och så mitt i allt är Julen på ingång och jag känner ingen julstämning alls i år. Längtade väldigt mycket till Jul och allt därtill under Oktober men sen var det som om den längtan bara försvann och trots ihärdigt spelande av julmusik och dekorerande med julbelysning, ljusslingor, pynt och hyacinter så känner jag inte alls att det snart är Jul. Kanske ska det till en gran för att komma i stämning igen:-)?! 

En ny rensautmaning är att vänta inom kort. Vi ses snart och Tack för att ni kikar in!


Ni hittar mig även på Instagram @kommahem


//Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar