21 okt. 2016

Panelad fondvägg

Letar inspiration inför vår kommande sovrumsrenovering och har fastnat för det här med panelad vägg bakom huvudgaveln. Gärna i grått och med finsågade släta brädor. Då vindsgarderoben- som kommer bli en stor gemensam garderob- förmodligen kommer kläs med panel skulle det här kunna vara ett sätt att binda ihop det hela på.


I helgen skall jag försöka avsätta tid att komma vidare i köket. Städdelen är snart klar och jag längtar nu verkligen till att få ta mig an själva rensaruppgiften.

Fin helg önskar jag er som kikar in. I nästa vecka är jag tillbaks med ett inlägg om hur Julen 2016 kommer att se ut här hemma.


//Tina


1 kommentar:

  1. Hej Tina!
    Vill skicka en liten fredagshälsning och en önskan om en fin helg<3
    Phu, hade med velat göra något åt vårt sovrum som är som en smärre katastrof... Men det ligger inte i planen än på ett tag, spara spara du vet...
    Ha nu en fin helg och lycka till med rensandet!
    Kramar Anna

    SvaraRadera