2 sep. 2016

Nu finns jag på Houzz.se...

Igår blev jag kontaktad av Houzz och fick erbjudande om ett telefonmöte där jag skulle få hjälp att lägga upp min blogg och profil på Houzz sida. Jag blir jättenervig av sådana här saker men kände samtidigt att det var något jag inte kunde tacka nej till. Så klart kände jag mig även oerhört hedrad över att just min lilla blogg blivit uppmärksammad med tanke på att det finns så många andra fina där ute!


Sagt och gjort- jag blev senare på dagen uppringd av duktiga Minna och fick jättebra hjälp och vägledning att snickra ihop en profil och nu finns jag där:-). 
Är det några av er läsare som skulle kunna tänka er att lämna ett litet omdöme om Komma hem... så skulle det betyda jättemycket och jag tackar så ödmjukast på förhand!

Länk till min sida på Houzz hittar ni här.


//Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar