17 sep. 2016

Kombinerad mat & arbetsplats...

Efter mycket olika idéer och analyserande har jag äntligen kommit fram till den bästa lösningen för matrumsdelen i vårt kombinerade mat/vardagsrum. 
Har länge varit inne på att vi ska ha ett runt bord men sen inte kommit iväg för att ta en titt på det som var och nu är jag glad att det dragit ut på tiden.


I sommar blev jag nämligen påmind om den glasskiva som vi haft ståendes i uthuset i säkert 10 år nu(hjälp!) och som en gång var tänkt att bli just matbord. 
Gillar det här med att möbler får flera funktioner och då jag ändå hela tiden haft skrivbordet i vardagsrummet blir det nu matbord & skrivbord i ett.

Komma hem

Återkommer till er med organiseringen när den är klar. Tills dess finns det mer att läsa om organisering av vardagsrummet i tidigare inlägg här


//Tina

3 kommentarer:

  1. Hej Tina!
    Tack för boost <3
    Ja, ibland kan man klura bra änge, men så katjing så kommer man på det:)
    Snyggt med glasbord!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vårt fd. matsalsbord med 8 stolar blev vårt nuvarande köksbord med 4 stolar.Resten av stolarna är placerade här o var.Skulle också vilja ha ett runt bord,men men...snyggt med ditt glasbord. Min soffhörna funkar som 'kontor/laptop-plats'. Gäller att se många funktioner i en. kram *piah*

    SvaraRadera