6 juli 2016

Rensning av vindsgarderoben- Klart!

Projekt vindsgarderob är härmed avslutat. Det är nästan en lite overklig känsla. Mitt rensar-jag har länge drömt om att just detta utrymme en dag ska vara helt tömt. 

I början på projektet kändes det som om man inte kunde andas där inne. Utrymmet var fyllt med saker och för mig också väldigt laddat; möbler, textilier och inredningsdetaljer jag tyckte mycket om. En liten del finns fortfarande kvar i mina ägor men resten har faktiskt kunnat rensas bort.



För er som undrar över den andra vindsgarderoben kan jag berätta att där fanns mest golvpaket som ska användas på övervåningen och som nu ska få flytta in i den tömda vindsgarderoben. Efter sommaren påbörjas renovering av sovrummet och i den vevan skall vindsgarderoben omvandlas till en stor gemensam garderob. Ut flyttar då äntligen också våra fristående garderober.



//Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar