28 juni 2016

Förrådsrensning & mör...

Innan vi kompletterar med nya hyllor i källaren kändes det nödvändigt att gå igenom våra befintliga förrådshyllor. Det blev en heldag med rensande, organiserande och städande och idag känns kroppen minst sagt mör. 
I källaren förvarar vi i dagsläget mest nyttogrejer såsom penslar, rollers, spacklar, förlängningskablar, vvs- och elmaterial, sopsäckar, glödlampor, toa- och hushållspapper mm. 

IKEA

Lyckades dock rensa bort en hel del och minimera antalet förvaringslådor och sambon rensade samtidigt bort en del stereo- grejer och därmed blev det plats för både picknick-korg, kylväska, symaskin och katt-transportbur som tidigare förvarats ovanpå en skänk i tvättstugan men som rensats bort här

Bilen är åter igen lastad och det blir ännu en härlig tur till återvinningen:-).


//Tina


1 kommentar:

  1. Hej fina Tina!
    Tack för din fina hälsning <3
    Det har varit en minst sagt intensiv vår och försommar... Så nu ska det bli galet skönt med ledigt. Ska förvisso på uppdrag till almedalen nästa vecka, men det blir ju mycket tid till mys för mig o stumpefi ändå i vackra Visby :)

    Är med så sugen på att ta tag i ett sådant projekt. som förråtet i garaget... Som jag sagt innan så är min man inte alls lika ordningsam som jag ;-)
    Han blir lite nervös när jag säger att jag ska dundra fram där i sommar ;-)

    Ha en riktigt skön sommar med, så hörs vi under tiden.
    Kramar Anna

    SvaraRadera