17 mars 2016

Rensandet öppnar nya dörrar...

Tro mig, när man rensar ut saker från sitt hem öppnas nya dörrar och nya möjligheter. Ni minns kanske det här inlägget för inte så länge sedan. Igår kom så ett mail där det stod att jag röstats fram till en av de nominerade i tävlingen 'Sveriges Bästa Inredningsbloggare' hos Trendrum


Jag Tackar så ödmjukast det här är ju helt fantastiskt roligt och verkligen helt oväntat- men det är inte första gången något positivt äntrar mitt liv efter en ordentlig utrensning- det händer faktiskt något varje gång. Prova och se du med:-)!

Fler nominerade i tävlingen samt länk till hur du nominerar din favoritblogg finns här.


//Tina


4 kommentarer:

  1. Å Tina va ROLIGT! Det glädjer mig verkligen!!!
    Du är en sann inspiratör <3
    Njut av solen idag!
    Kramar Anna

    SvaraRadera