18 mars 2016

I metallens element...

Bilden nedan är en typisk miljö jag dras till där inredningen domineras av metallelementet. Här känner jag mig hemma. I enkla Feng shui- skolan här kan du läsa om de olika elementen och ta reda på inom vilket  av de fem elementen du och ditt hem passar bäst in.


Med det här avslutar jag så veckan och önskar en Trevlig helg till er som kikar in. På Måndag är jag tillbaka igen med ett nytt inlägg som förenar det bästa av två världar, nämligen ny Filmdekor.


//Tina


2 kommentarer:

  1. Jag undrar vad jag är för en person... Jag hade velat ha lite mer värme i bilden, typ mässing... annars, ja då är en väldigt stilsam bild <3
    Ha en riktigt fin helg nu vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Jag tror du hör väldigt mycket till eldelementet:-).
    Kram

    SvaraRadera