24 mars 2016

Glad Påsk & Tips på hur du får ordning på dina saker...

Glad Påsk fina läsare. Har ni en stund över vill jag rekommendera er att lyssna på Andrew Mellen nedan som har några riktigt bra tips på hur man får ordning på sitt hem och sina saker. 


Genom att använda sig av Andrew's organiserings- triangel går det helt enkelt inte att misslyckas;



Hängde ni med?
  • One home for everything
  • Like with Like
  • Something In, Something out

Gillar även regeln om att 'Varje syssla har en början och ett slut' där han tar upp tvätten som exempel. På det blir det hög igenkänningsfaktor!
;-)


//Tina

1 kommentar:

  1. Å GLAD PÅSK till dig med <3
    Hoppas din påskhelg startat riktigt fint!
    Jag är helt mör o slut i kroppen idag, men galet nöjd med att ha ett rent hus igen :))
    Ja, tvätten har jag lite kvar av då;-)
    Ska ta hand om den sen ska jag inte göra mer nytta idag.
    Imorgon kommer mor o far och in syster med familj.
    Påskbuffé är inte min grej så det blir fisk istället:)
    Ha nu en riktigt fin helg så hörs vi nästa vecka <3
    Varma kramar Anna

    SvaraRadera