27 jan. 2016

TV- nischen färdigställd...

Sambon har arbetat på bra och i helgen blev nischen där tv:n skall stå helt färdigställd.
Lite målning av fönsterbänk och någon liten skönhetsfläck på taklist och i tak sedan är den innersta delen av vardagsrummet klar och arbetet kan fortsätta i andra änden:-). 


Där är det tack och lov inget som skall byggas om, men vi har å andra sidan en äldre pardörr som behöver en hel del arbete med att både rätas ut och målas om. Fortsättning följer på det...


//Tina


1 kommentar:

  1. Hej Tina!
    Kommer ju bli så bra det där!!!
    Ja... Jag har svårt att fokusera just nu känner jag. När min lillefi inte mår bra blir jag så orolig och mår ju heller inte bra.
    Har haft kontaktat med några andra föräldrar i klassen så vi ska be om ett möte med lärarna.
    Har även mailat en friskola i stan, de förespråkade inte läxor i den utsträckningen utan att barnen skulle lära sig det på skoltid.
    Nu måste jag gå o lägga mig.... Har min stumpefi hos mig, hon ville sova hos mamma inatt <3
    Tack för din omtanke <3
    Varma kramar Anna

    SvaraRadera