18 dec. 2015

Som ringar på vattnet...

Det är så intressant det där med att rensa, det smittar nämligen av sig. Härom veckan läste jag ett inlägg på bloggen Wangborgs hem om en kvinna som;
'Rensat ur sin knökfulla Expedit- bokhylla och ersatt med luftiga Norrgavel- hyllor'

Åh, smaka på de orden en stund. Hur underbart låter inte det? Jag var bara tvungen att sätta igång och rensa!


Norrgavel

Och vips så ligger det nu inte mindre än 14 st annonser ute på Tradera och vips så hade jag fått flera bud på julbyn som jag velat fram och tillbaka om sedan jag ställde fram den till första advent.

Tror inte det finns någon mer befriande känsla än den när man väl bestämt sig för att släppa taget om en sak som man fortfarande kanske tycker om, men som inte längre passar in eller fyller samma funktion och glädje som tidigare.


//Tina


1 kommentar:

  1. Hehe... ja, visst kan man känna skillnaden rent fysiskt bara man tänker tanken på den fulla Expedit-hyllan :-)

    SvaraRadera