26 okt. 2015

Årets sista stora rensarprojekt...

Innan året är slut(hann inte ens påbörja:-)har jag ett sista större rensarprojekt att ta mig an här hemma. Det är linneskåpet som är i stort behov av en utrensning och uppryckning. Linneskåpet består av en 40 cm bred högskåpsstomme i garderobsraden i sovrummet.


Jag får i dagsläget inte plats med allt vårt 'linne' i denna garderob utan det finns saker som hör dit som förvaras på annat håll, b la i den ena vindsgarderoben. Målet är att allt skall få plats i linnegarderoben men hur detta skall ske vet jag ej. Jag har mycket textilier, kuddfodral, lakan, innerkuddar, frotté, dukar, gardiner, mattor, plädar, dynor, djurfällar mm. som skall få plats. 

Pinterest

Vet att det här kommer att bli en utmaning för mig då jag är fäst vid mina inredningsdetaljer och tycker om att ha lite olika varianter 'på lager', men längtar samtidigt efter att det ska bli ordning och mer lättöverskådligt så uppoffringar kommer även denna gång att bli nödvändigt.



//Tina


1 kommentar:

  1. Åh, precis ett område jag ska rensa i. Vill också ha det luftigt och enkelt, men så mycket att rensa bort ..... gulp! ;) kram *piah*

    SvaraRadera