11 sep. 2015

Sovrum i mjuk pastell...

Detta underbara sovrum hemma hos Pernilla Wahlgren känns sofistikerat, vilsamt och vackert.


Väggarna i Pernillas sovrum är målade i nyansen Balett från Alcro. Sänggavel från Dis, Vitt överkast Inneboende, Rosa pläd, kuddar och kattlampa Bohem.


Heltäckningsmattan kommer från Golvabia, Silky, nyans 227790. Byrå och rosa lampa IKEA. Ljuslyktorna från Trend & Design och slutligen Taklampa och kudde från Missoni.

Det var allt för den här veckan kära läsare, men kika gärna in på måndag igen då jag kommer berätta mer om mitt nästa stora rensarprojekt här hemma.


 //Tina


2 kommentarer:

  1. Å hå så mysigt!
    Jag gillar mattan, sänggaveln och allt på sängen.
    Sen är sängborden inte min grej, men rummet har en fin känsla och vilsamma färger.
    En grund där det är lätt att variera accentfärg.
    Jepp, känner mig mer på banan nu! =)
    Uuuunderbart med helg!
    Ha en riktigt fin helg du med <3
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Tina!
    Min mamma blev så intresserad av överkastet, en kan inte hitta någon webbshop som heter inneboende, vet du om det är nån fysisk butik eller vad det är?
    Kram Anna

    SvaraRadera