27 aug. 2015

IKEA KRUSNING- En riktig fullträff...

När jag var på IKEA sist fick jag syn på något mycket intressant på lampavdelningen, nämligen lampnyheten KRUSNING. Har ni sett den? 
Den är magiskt vacker och man kan forma den efter eget tycke och smak.


IKEA

Lampan är en riktig fullträff både design- och prismässigt. Den stora modellen(85 cm) kostar 149:- samt 49:- för själva upphänget. Den lilla modellen(43 cm) endast 69:-. IKEA när det är som bäst helt enkelt!




Ett litet tips till er som går i taklampstankar där hemma:-)!



//Tina


3 kommentarer:

  1. Hallå där:))
    Ja, den är riktigt fin den lampan :)
    Jag är sugen på att byta ut den vi har på glasverandan, fast då är det en helt anna typ av lampa jag söker, är lite sugen på denna i mässing:
    https://www.mio.se/produkt/crownnude/27828119
    Vad tror du?
    Det är mycket med lampor hemma känner jag, vill ha nya i sovrummen med och då vill jag gärna ha den här:
    http://www.solheminredning.se/art/eos-fjaderlampa-45-cm-vita.php?gclid=Cj0KEQjw6vquBRCow62uo-_J_YYBEiQAMO6HimH1AIF1znCqpmMS_VnNXPE9yXXBxMxc8RhVXS-rTpwaAnKh8P8HAQ
    Det är bara det där med att det måste rulla in lite mer då;-)
    Å så måste jag koncentrera mig på en sak, vilket jag har lite svårt för det ;-)
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna! Roligt att få höra om dina planer! Jag gillar båda dina lamp-val massor och har själv lagt ögonen på den där fjäderlampan som alternativ till IKEA´s fining. Den känns exklusiv och har ett bra överkomligt pris. Och mässingslampan är super-tjusig den med. Go for it vännen:-)!

      Radera
  2. Den var riktigt häftig! Så kul att man kan forma den som man vill. Och inte var den dyr heller. Ha en fin fredag. Kram Annika

    SvaraRadera