13 apr. 2015

Balans igen...

Med hjälp av dagens bild hoppas jag kunna återställa balansen lite grann igen, efter allt stök som visats här på bloggen under helgen. 


Jag känner mig överväldigad av alla saker som jag rensat bort och samlat i källaren. Började under gårdagen faktiskt känna mig smått panikslagen, som om de(sakerna) börjat ta över både kropp och själ:-). 
Inser att allt måste bort snarast möjligt och om allt går vägen åker jag med ett första lass till Loppis redan till helgen.

Hoppas ni får en bra start på veckan!


//Tina


5 kommentarer:

  1. Ha ha ha ja vilken kontrast!!!!
    Riktigt snyggt och cleant på skrivbordet:))
    O vilken bukett, WOW!!!

    Hoppas nu det gått bra hos veterinären, har tänkt på dig idag...
    Ha en fin kväll nu!
    Varma kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Nähä, det här är FÖÖÖR clean! En stor maffig tavla till höger! Tack. Om vi får be... : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men det hade säkert blivit finfint:-)!

      Radera
  3. Så fräscht! Buketten är ju ursnygg.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera