2 mars 2015

Summering av Februari månads rensning...


Under Februari månad har jag rensat ut följande i vårt hem;



Hall:
3 st scarves
3 st halsdukar
3 par vantar
1 st paraply

Kök:
1 st gjutjärnspanna
1 st vinkaraff

Badrum:
3 st parfymer

Vardagsrum:
50 st CD-skivor

Sovrum:
4 st stickade tröjor
1 st baddräkt
1 st fjäderboa
1 st poncho

Arbetsrum:
7 st gaffelpärmar

Källare/Tvättstuga
4 st trädgårdsdynor
3 st kylväskor
5 par skor
1 par skosulor
6 st skoförvaringslådor
1 st sadelskydd
10 st jackor
1 st regnställ
1 st termobyxa
1 st förvaringskorg


Februari månads rensning kan långt ifrån mäta sig med Januari månads men jag känner mig ändå nöjd med resultatet. Det mesta tar jag med mig på Vårens loppisar. Ser verkligen fram emot att alla saker snart lämnar huset, för än tar de liksom både plats och energi.


//Tina


3 kommentarer:

  1. Å va underbart!!
    Jag har sålt av en del på FB loppis i veckan, men har en del "småsaker" i källaren som skall säljas på loppis med. Min syster o jag ska ordna en loppis snart. Vi har stått i Ronneby två år, men i somras tyckte vi det började bli läskigt faktiskt... Har du stått där?
    Idag har jag rensat våra garderober och det kändes skönt!
    Så ska fortsätta i källaren sen, och lite skåp och sen kattvindarna. Sååå himla skönt när man gjort det:)
    Ha en fin måndag Tina!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Härligt att få rensat:) själv rensade jag kökslådorna här på f.m. kändes mycket bra! Ha en fin dag! Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Impressive! I see you've been busy. It's a wonderful feeling to declutter, isn't it?

    SvaraRadera