6 mars 2015

Pärmarnas Rolls- Royce...

Nu när vi bara har 6 st pärmar kvar drömmer jag om att skaffa mig pärmen(pärmarna) med stort P. Denna modell har jag spanat på länge, men det har liksom inte känts aktuellt att göra något åt 'pärm- situationen' med tanke på hur många pärmar det tidigare var! 
Pärmen jag talar om är naturligtvis klassikern Agrippa i stål som konstruerades och utvecklades så tidigt som år 1923.


Fakta om Agrippa pärmen:
  • Världens starkaste pärm
  • Svensktillverkad
  • Snygg
  • Okrossbar & Outslitlig 
  • Never click- mekanism
  • Självsmörjande lås av fosforbrons
  • Pulverlackerad stålrygg
  • Formsprutade kantskenor som inte repar
  • Gångjärn av stål
  • 10 års garanti på gångjärn, nitar, mekanism och gafflar


Någon där ute med erfarenhet av Agrippa som kanske kan bekräfta dess goda kvalitet och långa hållbarhet?
Själv fick jag kasta flera av mina(betydligt billigare) pärmar då både gångjärn, ryggar och etiketthållare var trasiga och slitna.


//Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar